چهار شنبه 23 خرداد 1397
ن : جغله سابق

هرچیزی سختم باشه به هرحال روزی میرسه که موقع رفتنشه وقتی حسابی از خجالتمون دراومده باشد.

شروع این ماه هم خیلی سخت هم خیلی تحمیلی بود کارمون امروز راس ساعت۱۱:۰۰ صبح تموم شد.تواین‌دوره فکر میکردم باتمومشدنش کلی کار نکرده دارم اما هرچه

سخت گرفته ان ماهم کمربندمون رو محکم تر بستیم وفقط برای جبران این ماه های پر استرس یک روز خواب میتونه کمک کنند باشه. اما قدم زدن تو مسیر هدف نباید فراموش بشه.مطمئن هستم که چیزی که هرشب توخواب ورویا میبینمش وبا آرزو رسیدن بهش چشمام میبندم وصبح باز میکنم میرسم.خداجون ممنون که هستم قول میدم رو سفیدت کنم.




دو شنبه 21 خرداد 1397
ن : جغله سابق

گاهی فکر میکنیم خیلی زرنگیم خیلی عاقل خیلی عقل کل خیلی‌خوب کلا خیلی....

اما آدم چی فکر کردی !

آدم دسته های مختلفی دارند..

بی شک بهترین دسته ی آدم ها اهل تعریف‌از خود نیستن آهسته بامتانت جلو میرن وهرگزکارهای خوبشون  رو جار نمی زنند ! سکوت شاید همیشه علامت رضایت نباشه اما بسیاری از گره های باسکوت وتحمل باز شده اما زمان میخواد.زمان معجزه ای است برای زندگی نادان را دانا ، بی سواد را باسواد،کودک را جوان،جوان را کهن سال،پرحرف را ساکت،بی ایمان را معتقد ،بی فکر را متفکر،مغرور را شرمنده،نابینا را بینا و...میکند.معجزه عجیبیست آرام وتدریجی وبادوام وپایدار است!شاید هرگز منتظر خود زمان نباشیم اما گاهی چشم به انتظار اتفاقاتی هستیم که زمان برایمان میاورد .




دو شنبه 21 خرداد 1397
ن : جغله سابق

گفتم خبرای خوش توراهه.رسیدن کلی‌هم خونمون خستگی در کردن حالا نوبت ماست تا با خبرای خوش همراه بشیم وهرجا بریم.خدایا بابت نشونه هات ممنون قبول دارم همیشه داری بهم نگاه میکنی .دلم برات تنگ شده اما شاید این دنیابهم احتیاج داشت که ازنوکنارم نفس کشیدن رو دوباره یاد گرفتم حالامن اینجام وبا تمام وجود برای رسیدن به هدفی که براش از مرگ برگشته شدم تلاش میکنم.هیچیگاه حتی لحظه ای فراموشت نمیکنم.اعتقادم در حدی نیست که بر زبان وقلم جاری شود بلکه باید باتک تک سلول های ماهیچه ی قلبم وبا یک انقباض به سرتا سر بدنم پمپ شود در تمام سه میلیارد بار ضربانش .دوستت دارم.مرگ را هم دوست دارم .پلی است به سوی کسی که در این دنیا انتظار داشتنش را میکشم جز با وجود تو‌آرام نمیگیرم وتو همان خدایی که اگر بنده ای ازتو هرز گاهی غافل شود خم به ابرو نمیاوری چون میدانی همه مردم این شهر سرشان به سنگ میخورد..




دو شنبه 21 خرداد 1397
ن : جغله سابق

Maybe if they could see.what twe go through everyday they might understand.




شنبه 19 خرداد 1397
ن : جغله سابق

خبرای خوش توی راهه

.قربونت برم..





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی دوباره و آدرس myhealth.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.